Соціально фінансова освіти для дітей дошкільного віку

Можна довго сперечатись: потрібна економічна освіта дошкільникам чи ні? Але поки дорослі розмірковують над цим питанням, діти ще до школи вже знають такі поняття, як бюджет, доходи та витрати, гроші, банки, податки, ціни тощо. Вони ходять з батьками в магазин, виступають у ролі покупців, набувають економічної компетентності. А дивлячись телевізор, добре розуміють слово «реклама». Найчастіше системою економічного виховання в дошкільному навчальному закладі охоплюють дітей з чотирьох років, використовуючи при цьому ігрові прийоми. Заняття з економіки виховують у дітей ощадливість, економність, бережливе ставлення до власних речей тощо. При цьому важливо, щоб дошкільники усвідомлювали себе не тільки членами сім’ї, а і суспільства, маленькими громадянами своєї держави. Різноманітні форми роботи з дітьми з економіки дають позитивні результати.

11.04.2018 року на базі Дитячої дошкільної установи ясла-садок «Малятко» Лисянської селищної ради був проведений районний семінар-практикум для вихователів середніх-старших груп з елементами основ соціальної і фінансової освіти для дітей дошкільного віку.

1 заняття:«Подорож до країни Економії»

Мета:закріплювати елементарні економічні поняття: гроші, ціна, реклама; вміння порівнювати ціни : дорого – дешево; створити ситуації для закріплення знань про правила економного використання електроенергії та води; розвивати мислення, уяву, спостережливість, зв’язне мовлення, пам’ять; виховувати ощадливість, інтерес до навколишнього.

2 заняття: «День народження Мухи-Цокотухи»

Мета: продовжувати знайомити дітей з економічними поняттями «гроші», «ціна». Називати грошову монету – копійку. Продовжувати формувати вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей – гривні з копійками. Вміти розкладати число на два менших. На прикладі казкової героїні показати, як можна раціонально витрачати гроші, щоб отримати прибуток.

Активізувати у мові дітей вживання слів: «ціна», «гроші», «гривня», «копійка», «товар». Розвивати пам'ять, мислення, кмітливість. Виховувати бажання працювати, викликатиінтерес до світу економіки.

Тому різноманітні форми роботи з дітьми з економіки дають позитивні результати у дошкільному навчальному закладі.

/Files/images/dnz_2016/SAM_4797.JPG /Files/images/dnz_2016/SAM_4802.JPG /Files/images/dnz_2016/SAM_4810.JPG
/Files/images/dnz_2016/SAM_4828.JPG /Files/images/dnz_2016/SAM_4837.JPG /Files/images/dnz_2016/SAM_4861.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 864

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.